سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]
راز خوشبختی
 
ارتباط والدین با معلم در پیشرفت دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد

توجه کنید ارتباط والدین با معلم در موفقیت دانش آموزان بینهایت تاثیر گذار است . معلم و والدین باید در کنار هم به پیشرفت کودک کمک کنند ، در دوری از دیگری از وی بدگویی نکنند ، سعی کنن با هم در تماس باشند و در موارد مهم با هم مشورت کنند .

ارتباط والدین با معلم

ارتباط والدین با معلم

ارتباط والدین با معلم در پیشرفت دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد و باید به آن توجه کافی شود . والدین و معلم در کنار هم می توانند موجب پیشرفت کودک شوند . اگر فرزند شما مایه مباهات و شادمانی معلمش باشد و کارهایش را درست انجام بدهد ، کنار آمدن با معلم او کاری ندارد ، ولی اگر فرزندتان مشکل دارد ، وضعیت حساس تر می شود . بهترین پدر و مادرها و بهترین معلم ها هم انسان هستند . همه آنها به کار خود مباهات می کنند و نسبت به کودک احساس مالکیت دارند . به گزارش اسان طب هر دو طرف گمان می کنند که اگر طرف مقابلش رفتارش را کمی عوض کند ، وضع کودک خیلی بهتر می شود . برای پدر و مادر بهتر است که از همان ابتدای امر بدانند که معلم هم به اندازه آنها نسبت به سرنوشت فرزندشان حساس است و اگر گفتگوهای آن دوستانه و سرشار از روحیه همکاری باشد ، به نتایج بهتری خواهند رسید .

در مورد ارتباط والدین با معلم بیشتر بدانید…

 در مورد ارتباط والدین با معلم باید گفت : بعضی از پدر و مادرها از روبرو شدن با معلم فرزندشان می ترسند ، ولی خبر ندارند که معلم هم همین حس را دارد . وظیفه ی اصلی پدر و مادر این است که تاریخچه دقیق و روشنی از گذشته فرزندشان ، علایق او ، نحوه ی پاسخ دهی او به مسائل مختلف و عملکردهای درست و غلطش به معلم بدهند و سپس نهایت سعی خود را بکنند که با کمک معلم و با توجه به این اطلاعات به کودک یاری برسانند که از توانایی های خود نهایت استفاده را بکنند . یادتان باشد که از موقعیت های معلم در واداشتن کودک به انجام برنامه های دشوار کلاسی به شکل صحیح ، قدردانی کنید .

گاهی اوقات معلم و شاگرد با آن که خیلی هم سعی می کنند ، اخلاق هایشان با هم «جور در نمی آیند » در چنین شرایطی باید با مدیر مدرسه صحبت کرد تا اگر صلاح می داند کودک را به کلاس دیگری منتقل کند . به گزارش اسان طب  اگر کودک از زبان پدر و مادرش بشنود که درباره ی معلمش حرف های بدی می زنند ، یاد میگیرد که همیشه به خاطر عقب ماندگی هایش دیگران را سرزنش و از قبول مسئولیت در قبال مشکلاتش خودداری کند . شما می توانید حتی پس از مطمئن شدن از موضوع با لحنی دلسوزانه بگویید : می دانم داری چقدر تلاش می کنی یا میدانم موقعی که معلمت از تو راضی نیست چقدر احساس ناراحتی میکنی .

توجه کنید ارتباط والدین با معلم  در موفقیت دانش آموزان بینهایت تاثیر گذار است . معلم و والدین باید در کنار هم به پیشرفت کودک کمک کنند ، در دوری از دیگری از وی بدگویی نکنند ، سعی کنن با هم در تماس باشند و در موارد مهم با هم مشورت کنند .

 

منبع مطلب ارتباط والدین با معلم : سایت آسان طب

http://asanteb.com/


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط ریحانه راهی 94/11/2:: 9:55 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
فروشگاه اینترنتی
مکمل بدنسازی
مکمل شاپ
مه ساز
مه پاش
دانلود آهنگ جدید
قرص چاقی
درب ضد سرقت
آموزش برنامه نویسی آندروید
دانلود آهنگ جدید
آموزش mvc
ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبل
درج آگهی رایگان
همسریابی دوهمدل
رطوبت ساز
رطوبت ساز
ورزشی
مشاور برندسازی
درب ضد سرقت
آپلود عکس
تیشرت
پرینتر سه بعدی
اسکنر سه بعدی
شبکه اجتماعی
پنل تلگرام
آپلود عکس
خرید گیفت کارت
لایسنس اورجینال ویندوز ، سرور ، آفیس
آپلود فایل
دانلود کتاب
وی پی ان
خرید vpn
مزون لباس عروس
دانلود آهنگ جدید
خرید پستی
دوربین مدار بسته
تصفیه آب
موفقیت
سفارش پایان نامه
فروش بک لینک
تشریفات
دانلود فیلم ایرانی جدید
پایان نامه های کارشناسی ارشد
پایان نامه رشته روانشناسی
پایان نامه رشته حقوق
درمان زود انزالی قطعی
داربست
خوبد (خوب و بد)
تور ترکیه 95
لوازم جانبی موبایل
جزوه کدبندی 504
قیمت باطری ضایعاتی
باطری جنسیس
درج آگهی تبلیغاتی رایگان
تست دیگ بخار
هزینه مقاله isi
سویشرت کلاهدار
خرید ویلا
تا اس ام اس | کرد موزیک
تور کربلا
اجاره خودرو بدون راننده
کار در استرالیا
آرشیو یادداشت‌ها
بک لینک بک لینک